Mellem os
Det skal siges, at man som sådan sjældent gør noget alene på TV 2 - man er en del af et mega sejt, kampagnehold, så jeg kan i langt de fleste tilfælde ingenlunde claime 100 % ejerskab.
'Mellem os'-kampagnen endte desværre ikke resultatmæssigt der, hvor jeg kunne ønske mig. Det var svært at engagere brugerne, men ikke desto mindre er jeg stadig stolt af det arbejde vi lagde for dagen og de indholds-idéer vi kom op med.
Den helt store overlægger på 'Mellem os' på sociale medier var: Parforhold!
Se de forskellige små koncepter nedenfor.
- Test dit parforhold (en IG-story): Test dit parforhold her!
- Brugernes oplevelse (IG-story): Brugerne delte deres egne oplevelser via DMs på Instagram, som vi smed op på et klip og som ny story.
- Facts om parforholdet: Sjove og finurlige facts om parforholdet serveret i en lækker indpakning.
- Tips til parforholdet: Tips med kant og klip der overdriver tippet
- Forventning vs. virkelighed: Virkeligheden lever ikke altid op til forventningerne i et parforhold
Description
TV 2
Oktober - november 2019
En digital high five for sindssygt nice samarbejde går til:
- Kreativ konceptudvikler Anders Ludvigsen
- AD'er Olivia Muus
- Kampagneleder Anna Støvring
- PR-konsulent Line Aamand Hansen.
- Junior Social Media Manager Camilla Louise Sørensen.