Mellem os

Det skal siges, at man som sådan sjældent gør noget alene på TV 2 - man er en del af et mega sejt, kampagnehold, så jeg kan i langt de fleste tilfælde ingenlunde claime 100 % ejerskab.

'Mellem os'-kampagnen endte desværre ikke resultatmæssigt der, hvor jeg kunne ønske mig. Det var svært at engagere brugerne, men ikke desto mindre er jeg stadig stolt af det arbejde vi lagde for dagen og de indholds-idéer vi kom op med.

Den helt store overlægger på 'Mellem os' på sociale medier var: Parforhold! 

Se de forskellige små koncepter nedenfor. 


  • Brugernes oplevelse (IG-story): Brugerne delte deres egne oplevelser via DMs på Instagram, som vi smed op på et klip og som ny story.
Brugernes oplevelse - dilemma
Mellem os, bare vent
Mellem os, tilgiv ham
Mellem os, du er helt forkert på den
Mellem os, spil kostbar
Mellem os, tak for historierne

  • Facts om parforholdet: Sjove og finurlige facts om parforholdet serveret i en lækker indpakning.

  • Tips til parforholdet: Tips med kant og klip der overdriver tippet

Description

  • TV 2

  • Oktober - november 2019

En digital high five for sindssygt nice samarbejde går til:

  • Kreativ konceptudvikler Anders Ludvigsen
  • AD'er Olivia Muus
  • Kampagneleder Anna Støvring
  • PR-konsulent Line Aamand Hansen.
  • Junior Social Media Manager Camilla Louise Sørensen.